Projectes Finals

Tots els treballs van estar molt bé pensats, originals i tots diferents. Un que em va sorprendre va ser el del Grup 13: Acció Reacció (em sembla que era el títol del projecte).


Els motius, és perquè el tema el trobo interessant i molt orientatiu. Crec que a molta gent (jo mateixa m'incloc) li falta motivació i informació per escollir els seus estudis, ja siguin de Batxillerat, FP o Universitat. A part, el vídeo que van fer va ser innovador i diferent en les presentacions.

També em van agradar molt el Grup 7: Activitats de repàs al JCLIC, n'hi habia moltíssimes activitats molt bé fetes i molt estructurades. I també el Grup 15, el tema de les Colònies per a que els pares poguessin "vigilar" i saber sobre els seus fills, em va semblar molt interesant. Com a presentació, la primera em va agradar molt perquè ho van explicar i enssenyar molt bé.

D'altra banda, dir que m'ha semblat un mòdul que recull molta informació que ens caldrà segur en el nostre futur professional, i espero que tots puguem utilitzar tot o almenys el que ens faci falta.


Enhorabona a tots pels vostres treballs i també espero que us hagi agradat el del meu grup!!


0 Responses