Bloc

Què és un Bloc?

Un bloc és un espai en xarxa actualitzat on jo, en aquest cas, podré compartir les meves idees, continguts, enllaços, articles, etc, que siguin del meu interès i espero que d'ajuda per als visitants.
Aquestos també poden deixar les seves impressions i/o comentaris de les entrades que jo realitzo.

Relació amb el meu perfil professional: Mestre

Un professor / a té molta informació que compartir amb els altres, té moltes relacions (entre professors, pares d'alumnes, alumnes, etc.), molta matèria que ensenyar, etc. Per això utilitzar un bloc pot ser una eina molt fàcil per compartir tota aquesta informació i relacionar-se amb els altres.

Amb els professors: Podria penjar informació, pàgines web, apunts, articles ... per a que els puguin ajudar en les seves pròpies classes. També publicar les reunions i el tema del qual es parlarà, proposar excursions, etc ... Ells em podrien dir la seva opinió perquè poden deixar els seus comentaris i idees.

Amb els alumnes i els seus pares: Es pot publicar un resum de la classe o del tema, activitats de reforç, pàgines amb exercicis diferents als que es facin a classe, exercicis propis de la matèria (deures), etc. Els pares amb això, podran ajudar els seus fills d'una manera més senzilla i entretinguda, veure el temari donat ... També podrien posar-se en contacte amb mi per si necessiten fer reunions sobre els seus fills o qualsevol altre dubte.

En conclusió, crec que es una bona eina per familiaritzar-se amb la tecnologia i es mol útil per compartir molta informació amb la gent i que ells et donin la seva opinió o idees noves.
0 Responses